"MEV : Yaşam Boyu Öğrenme Merkezi"
İÇ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Amaç
İnsanın çalışma yaşamında daha doyumlu, verimli, başarılı ve memnun olması için işletme yönetimi tarafından yaratılması ve uygulanması gereken unsurları tespit etmek ve uygun olarak indekslemek
 
İçerik
  • Kurum kültürünü analiz etmek
  • İşletme kültürüne uygun iç müşteri memnuniyeti araştırması stratejilerini ve ölçümlenecek alanları belirlemek
  • Anket formunu ve soruları hazırlamak, anket geçerlilik testi yapmak
  • Anket çalışmasını yapmak
  • Anket sonuçlarının istatistiksel analizini ve testin güvenilirlik analizini yapmak
 
Yöntem ve Araçlar
  • Mevcut durum analizi
  • Anket hazırlama
  • Görüşme tekniği ile anket yapma
  • Sonuçları değerlendirme
  • Rapor hazırlama
  • Sunuş
 
Süre
Şirket talepleri ve şirkette yapılan incelemeler doğrultusunda 2 ile 8 hafta arasında değişmektedir.
 

EĞİTİM TAKVİMİ

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
< Eylül 2017 >


© MESS Eğitim Vakfı, 2008 Tüm haklar saklıdır. Kaynak gösterilerek alıntı yapılabilir.